Forum > Öppet fäktforum > klubbar i Ångermanland

Författare Meddelande
jonte
2009-01-17

Hej finns det någon som kan lära mig fäkta i Ångermanland eller Medelpad? Måste jag åka till Örnsköldsvik? ( 10 mil enkel)? Är det någon som är intresserad att bilda en klubb eller förening i Härnösand med omnejd, så är jag villig att ställa upp

John-Erik

goran
2009-01-19

Hej
Jag heter Göran Flodström och jobbar på Svenska Fäktförbundet. Slå en signal till mig så kan vi diskutera möjligheterna (08 683 30 26.
Mvh
Göran

Boogh
2009-01-29

Hej Göran och John-Erik.

Jag kan gärna bidra med start och vidareutbildning till en ny förening i Norrland. Jättekul om det kunde bli något i Härnösand. Göran du kan kanske vara sammankallande till alla intresserade i området så fixar jag det praktiska.

MVH
Bengt Boogh
Fäktmästare

jonte
2009-01-29

Hej Bengt var bor du? Jag kommer göra en intresse förfrågan i tidningen och på några bra anslagstavlor

Hälsningar

John-Erik

Boogh
2009-01-31

Hej igen.

Jag har mitt ursprung från Östersund men bor nu i Stockholm. Kan tänka mig en stor prova-på helg då alla intresserade är välkomna. Det enda som behövs är en gymnastiksal, gärna centralt. Tex gamla KA5. Jag har startat klubbar förr och vet att när det rullar igång så går det av bara farten. Svenska Fäktförbundet är mycket angelägna om att det blir fler klubbar i Sverige helst också södra norrland.

Maila mig gärna så kan vi jobba vidare.
bengtboogh@hotmail.com />
Hälsningar
Bengt.

jonte
2010-03-02

Hej alla nu har vi bildat en idrottsförening och det finns några som är intresserad av att prova- på fäktning i Härnösand. Finns det någon som kan hjälpa oss?
Hälsningar
John-Erik

goran
2010-03-03

Hej

Det här låter spännande. När ni väl bildat och registrerat er fäktförening hos RF finns det stora möjligheter till starthjälp från Svenska Fäktförbundet. Om jag kunde få en direktkontakt med dig John-Erik så skulle det underlätta. Roligt att Bengt vill hjälpa till. Min adress är goran@fencing.se tel. 08 6833026.
Hälsningar
Svenska Fäktförbundet
Göran Flodström

jonte
2010-03-09

Hej Göran du kan nå mig på mobil 070-3345584 eller mail je.hansson@swipnet.se eller hem 0611-511392 kväll

John-Erik

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet.
Logga in eller bli medlem (helt gratis).